<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d88644137678078798\x26blogName\x3d%CE%B3%CF%81%CE%AC%CE%BC%CE%BC%CE%B1+%CF%83%CE%B5+%CF%87%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%AF\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://allilografia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://allilografia.blogspot.com/\x26vt\x3d-4503636247666117187', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

γράμμα σε χαρτί

"Στην τσέπη του παλτού σου παλιό σουσάμι, φλούδα φυστικιών και το τσαλακωμένο γράμμα μου." - Γιάννης Βαρβέρης
 

Πιερ Λουίς: Το χαμένο γράμμα


Αλίμονο μου! Έχασα το γράμμα του. Το 'χα βαλμένο
ανάμεσα στο δέρμα και στο στηθόπανο, κάτω από τη
ζέστη του κόρφου μου. Έτρεξα και θα μου 'πεσε.

Πάω να το ζητήσω ξαναγυρίζοντας στον ίδιο δρόμο: αν
το 'βρισκε κανείς θα το 'λεγε στη μάνα μου και θα τις
έτρωγα μπροστά στις κουτσομπόλες αδερφές μας.

Αν το βρήκε κανένας άντρας, θα μου το ξαναδώσει' κι
ακόμη αν θέλει να μου μιλήσει κρυφά, ξέρω τον τρόπο
να του τ' αρπάξω.

Μ' αν είναι καμιά γυναίκα που το διάβασε, ω Δία Φύλα-
κα, προστάτεψε με! Γιατί αυτή θα το μαρτυρήσει σ' όλο
τον κόσμο, ή θα μου πάρει τον αγαπητικό μου.

Pierre Louÿs
Μετάφραση: Γκρέκο



Από το βιβλίο Τα τραγούδια της Βιλιτώς
εκδ. Φαρφουλάς, 2008

(εικόνα: macworld.com)

Ετικέτες

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

» Δημοσίευση σχολίου